본문 바로가기 사이트 메뉴 바로가기 주메뉴 바로가기

2017학년도 기숙사 입사자 호실 배정 안내 2017-01-16조회수:4741

  • 작성자오복련
  • 파일

1. 2017학년도 기숙사 입사자 호실 배정 명단 : 첨부파일 참고 (일정시간 게시후 삭제)

1. List of dormitory resident for 2017 : Refer to attached file (Will be deleted after certain period)


2. 기숙사 입사일 : 2017. 1. 26 (목)부터~

(불가피한 경우를 제외하고 오전 9:00에서 오후 17:00까지 입사하시기 바랍니다.)

2. Dormitory check in date : From Jan 26th (Thurs), 2017 ~
(Please check in between 9:00 to 17:00 unless emergency)


3. 기숙사 입사절차

■ 해당 대학원 홈페이지에 게시되는 룸으로 기숙사 입사일 부터 신분증을 지참하고

해당 기숙사 1층 사감실에서 본인 확인 후 배정받은 호실에 입실

■ 본인 지참물 : 침구류(베게, 이불, 침대커버 등), 세면도구, 기타 필요한 생필품 등

※ 기숙사 화재예방을 위하여 전열기 사용이 금지되어 있으니, 화재위험성이 있는

전기난로, 커피포트, 전기밥솥, 전기장판, 전기담요 등의 전열기는 가져오면

안됩니다.

3. Check-in Process

■ Check your room number on the homepage and check-in to the dorm manager’s office on the 1st floor of the dormitory building. You can only start checking in from the above dates and must bring personal ID to show the manager.

■ Must bring: personal bedding(pillow, blanket, bed cover, etc), toiletries, and other daily necessities

※ For safety reasons, all electronic heating instruments including heater, hot pots, rice cooker, mattress pad and cover and any other devices that can start up fire are strictly prohibited in the dormitory.



4. 유의사항

■ 입사후 타인에게 기숙사 사용권을 양도하거나 임의로 사용호실을 변경할 수 없으며,

적발시에는 즉시 퇴사조치하고, 기납부한 기숙사비는 반환되지 아니하며 재입사할 수 없음.

■ 당원 기숙사 운영상 배정호실의 변경, 퇴거요구 등이 있을 경우 이에 따라야 함.

■ 당원 기숙사 입사신청서에 명시되어 있는 기숙사 생활수칙에 정한 금지사항을 위반할 시는 퇴사조치 됨.

■ 퇴사를 희망할 시에는 1층 사감실에서 호실 점검후 사감실에 비치되어 있는 퇴사신청서 양식에 확인 싸인을 받아 1호관 1217호로 제출

4. Note

■ All residents are prohibited to change rooms or allow others to use your dorm room. If found, you will be expelled, subject to restriction for further admissions and the paid fees will not be refunded.

■ If there is request for room change or check-out due to dorm operation issues, the resident needs to follow the guidelines of the university.

■ If the resident fails to follow the dormitory guidelines stated on the application form, he/she will be expelled from the dormitory.

■ If you wish to check-out of the dormitory, you must fill out and sign a check-out form in the dormitory manager’s office on the 1st floor and submit the form the Room 1217, Building No. 1.


만족도조사

이 페이지에서 제공하는 정보에 대하여 만족하십니까?

콘텐츠담당자 : 이지선 연락처 : 02-958-3239
TOP